۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

لابه‌لای همین دروغ

از آن‌جا که دروغ‌گو هم کم حافظه‌ است و هم بسیار ترسو و گاهی لابه‌لای همین دروغ‌های خود سوتی‌هایی می‌دهد که گذشتن از آن برای هر کسی بسیار سخت است، چند مورد از عرایض (بخوانید زِر زِرهای)  برخی سران نظام سراسر رافت اسلامی و سابقا جمهوری اسلامی ایران را که اخیرا نشخوار فرموده‌اند عرض می‌کنم، تا بر همگان روشن شود که دیوانه را حرجی نیست.

۱- جناب سردار جعفری از جانبازان خواستند که به عنوان حاملان پیام انقلاب، با قلم و بیان خود در رفع شبهات از جامعه بکوشند و با تعامل با بسیج در تقابل با تهدیدات نرم علیه انقلاب اسلامی نقشی مهم ایفا کنند. سردار جان با این جمله تلویحن اعتراف کردند که جانبازان دیگر در بدنه‌ی بسیج وجود ندارند و بدنه‌ی بسیج از افراد دیگری که همه می‌شناسیم تشکیل شده است. سردار جان هم‌چنین حتی برای فریب هم که شده از نام جمهوری اسلامی استفاده نمی‌کنند و بدجوری اصرار دارند که بگویند انقلاب اسلامی. احتمالن شب‌ها خواب شاه رو می‌بینند.

۲- خبرگزاری فارس ادعا فرمودند که ندا آقاسلطان زنده هستند و بلافاصله خبر رو جذف کردند چون خیلی حرف مفتی بود.

۳- آقای محرابیان وزیر سابق و دزد اختراعات فعلی اعلام کردند به دلیل تغییر آدرس وکیل‌شان در دادگاه محکوم به دزدی اختراع شدند. ایشان دقیقن اشاره نکردند که چگونه این تغییر آدرس موجب محکومیت‌شان شد. چون اون وقت دروغ‌شان معلوم می‌شد. یادآور می‌شوم که وقاحت حد ندارد.

پ.ن.: قرار است یک رشته‌ی سوتی‌شناسی در دانشگاه‌هایی نظیر امام صادق و امام حسین تشکیل شود تا سران آینده‌ی حکومت اسلامی (البته اگر باقی بماند که من بعید می‌دانم) بتوانند این اراجیف خود را آسیب‌شناسی کنند. این رشته به همراه رشته‌ی مهندسی انتخابات از جدیدترین رشته‌های درسی است که فقط بسیجی فعال در آن پذیرفته می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر