۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

دروغ‌گو کم حافظه‌ است

اقای احمدی‌مقدم که معرف حضور همه هستند. ایشان در ماه‌های گذشته جملاتی بیان کردند که اکنون دیگر به یاد ندارند، به دلیلی که در عنوان این این پست آورده‌ام. ایشان تمام قصور و اشتباهات پرسنل نیروی انتضامی را از جانب کارکنان قبلی این نهاد دانستند وبیان کردند که کارکنان فعلی آن تمامن از نیروهای بسیج هستند و حتی یک تخلف هم مرتکب نشده‌اند.
دیروز ایشان به بخش کوچکی از تخلفات پلیس ضدشورش که تمامن جوانانی از بسیج هستند اعتراف کردند و گفتند که کارکنان‌شان در مقابله با به قول ایشان اغتشاش‌گران افراط کردند. ایشان افزودند که خسارت مادی ناشی چیزی نیست و جبران شده است اما خسارت روانی را مهم‌تر دانستند.

آقای احمدی‌مقدم بد نبود به دروغ می‌گفتید که این‌ها همه از کارمندانی بودند که در دوره‌ی اصلاحات استخدام شده‌اند. البته یادتان نبود که قبلن چه‌ها گفته‌ بودید. به هر حال مشکل کم حافظگی این روزها در بین بسیاری از مسوولین شایع شده است.
پ.ن.: آقای احمدی‌مقدم در دفاع از کردان فرمودند: «وزیر کشور (علی کردان) به عنوان فردی که در دریافت مدرک تحصیلی خود فریب خورده است، چطور می‌‏تواند امنیت کشور را تامین کند؟ » و به این صورت تلویحن دروغ‌گو بودن کردان را انکار کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر